تقویت باتری Galaxy S4 تا بیشتر از دوبرابر
 
تکنولوژی جدید

 galaxy_s4_Mugen-Power-Battery

 یکی از بزرگ‌ترین مشکلات موبایل‌های امروزی، مصرف زیاد باتری آن‌ها است. صفحه‌های بزرگ، پردازنده‌های قوی، و سیستم‌عامل‌های پرمصرف از جمله موارد مصرف‌کننده‌ی باتری در تلفن‌های هوشمند هستند. برخی از افراد که مصرف بیشتری نسبت به بقیه دارند حتی ممکن است مجبور باشند در روز چندین بار گوشی خود را شارژ کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید چون یک شرکت چینی، ابداعی کرده است که به وسیله‌ی آن دیگر احتیاج نیست مرتب نگران تمام شدن باتری گوشی باشید.

گلکسی اس ۴ که باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر دارد، از این نظر یکی از قوی‌ترین گوشی‌هایی است که به بازار آمده است. ولی باز هم این باتری برای افرادی که مرتب با گوشی کار می‌کنند کم است. افرادی هم هستند که به سفر و گردش‌های طولانی مدت می‌روند و ممکن است چندین روز امکان شارژ باتری نداشته باشند. شرکت Mugen Power که یک شرکت چینی است، جدیداً یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری برای گلکسی اس ۴ ساخته است. این باتری بیشتر از دو برابر باتری اصلی گلکسی اس ۴ ظرفیت دارد و برای کسی که استفاده‌اش از تلفن همراه خیلی زیاد نیست، حدود ۳ الی ۴ روز کار خواهد داد.

galaxy_s4_battery

البته این باتری از باتری اصلی گلکسی اس ۴ هم سنگین‌تر و هم بزرگ‌تر است. به همین خاطر درب پشت گوشی و کیف چرمی که به سایز جدید گوشی بخورد به همراه باتری عرضه می‌شوند. سؤالی که ممکن است برای برخی کاربران مطرح شود این است که آیا این باتری برای قابلیت NFC گوشی مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ با اینکه چیپ NFC در پشت گوشی قرار دارد ولی این باتری آنقدر ضخیم نیست که مانع امواج NFC بشود، لذا مشکلی برای NFC ایجاد نخواهد کرد.

galaxy_s4_leather_cases_13

قیمت این باتری ۹۰ دلار است. اگر شما با قیمت و تغییری که در ظاهر و وزن گوشی ایجاد می‌کند مشکل نداشته باشید، قطعاً برایتان مفید خواهد بود که یکی از این باتری‌ها بخرید. شرکت Mugen Power این باتری را ۳۶۵ روز ضمانت و به سراسر جهان ارسال می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 392
بازدید کل : 58514
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1